فرشته مرگ
 
چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید
 
 

صدای باد آرامش خوابم را شکست،همه جا تاریک است از ترس چشمانم را می بندم،ولی صدای باد را چه کنم؟؟؟

کسی پشت پنجره فریاد می کشد و مرا می خواندلحظه ای چشمانم را باز می کنم او کیست که حزن انگیز مرا نگاه می کند؟؟

عرق سرد بر پیشانیم می نشیند چشمانم را می بندم اما باز هم چشمانش را می بینم.

آنقدرسنگین شدم که نمی توانم بلند شوم زبانم مثل یک تکه آهن شده حرکت نمی کند تا فریاد بکشم.

آرزو می کنم تا از خواب بیدار شوم اما این بار خواب نیست.گویی کسی در وجودم است که محکم بر سینه من می کوبد.

چشمانم به پنجره دوخته شده و نمی توانم سرم را برگردانم.

از پشته پنجره بیرون می آید همه جا روشن می شود قلبم آرام می گیرد،او کیست؟؟؟

زیباست صدای دل نشینی دارد بر من لبخند می زند با زبان دل از او می پرسم تو کیستی؟

پاسخ می دهد من فرسته مرگ هستم و از جانب خداوند آمده ام.

می پرسم پس چرا زشت نیستی لبخند می زند و می گوید که گفته که فرشته مرگ زشت است؟؟؟

از من می پرسد آیا دوست داری با من هم سفر شوی تا بسوی خدای خویش حرکت کنیم؟

با صدای بلند فریاد می زنم کیست که این دنیا را دوست داشته باشد؟؟آری با تو هم سفر می شوم.

دستانش را می گیرم و فریاد می زنم بدرود دنیا و بدرود خانواده زمینی من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, :: 22:10 :: توسط : محمد هیله

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید و آدرس ashtibakhod.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 6680
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1